Möte

Idag har vi haft arbetsplatsträff. Kort sagt personalmöte, det kanske inte var kortare men enklare =)  Det var väl som vanligt  och vi fick ost och kex som tilltugg och det var fan gott! jag var dit innan och la mitt schema, jag fick ta det som blev över då jag inte har lagt önske schema men det blir nog bra i alla fall....  ska väl diffa sen, inte för att jag vet hur man gör men det blir nog bra i alla fall =) 

I kväll ska jag träna, ensam.. tråkigt! Men jag lär ju träna i alla fall... försöker ju bli smalare, inte för att det går bra men man kan ju i alla fall hoppas =)

nä nu ska jag gå och se om min tungpiercing sitter fast ordentligt.. verkar lurt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0