Men ge er nu!

Fick denna komentar igår:

I kväll tänder vi ljus för Engla och hennes familj klockan 21.00 och ställer i våra fönster. Så många ljus som möjligt skall lysa upp vår mörka tillvaro.

men NEJ!! Har jag sagt! But out for fuck sake! Hur många av er kände Engla eller hennes familj? HUr många vet ens utan att kolla på Eniro vart Stjärnsund ligger? Jordens minsta byhåla liksom. jag råkar veta vart den ligger för jag har bott i grannbyn. Jag råkar veta hur det ser ut då min styvsyster går i samma skola som Engla. Så jäkla respektlöst att ens bry sig "tända ljus" jönigt.... Som Anka sa... Vem fan tände ljus för Rosie i Mora eller Arboga-barnen?

Att ens inbilla sig att man blir ledsen över en okänds död gör ju att Englas anhörigas sorg blir hotad. De är de enda som är ledsna på riktigt. resten är bara Jönigt!

Fy fallera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0