Ledig, tråkigt men vi har i alla fall tur med vädret =)

Solen skiner och fåglarna kvittrar som galningar! Egentligen borde man sitta ute men jag har en stark ovilja att sitta ute ensam eller utan att prata med någon i telefonen.... Jag vet jag borde inte bry mig om grannarna men jag är en fjant, I know =)

Det jag verkligen borde göra är att ta en prommis! Får se hur jag gör, ut ska jag i alla fall! Så mycket är säkert.... Borde ragga en hund som man kan gå med, det är mysigt...

Skippade träningen igår igen... idiotiskt så idag på step up:en får jag köra som fan! Sen på onsdag är det hårdkörning på pushen igen. Har ju kommit på varför jag går upp i vikt istälelt för ner och det är helt och hållet mitt eget fel. man kan fan inte äta lika mycket som jag och komma undan med det. Nu när jag har kommit på varför så går jag in för att göra någonting åt det... som sig bör =)

Nä, nu lär jag fan ha tag på nån, blir ju tokig av att sitta och konversera med mig själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0