Ledig Helg

Nu har jag ledig helg. Lite halvtrist faktiskt. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på.... Jo, idag ska jag åka och möta Daniel när han slutar jobbet, han har ju börrjat jobba vissa Lördagar och ska vara ledig varje Onsdag.
har haft en "förkylning" som inte vill bryta ut riktigt. Är snorig och har ont i halsen lite då och då så det är fan drygt. Har Gått så här i några veckor nu....

Just nu sitter jag och kollar på Nyhetsmorgon Lördag. Inte intressant men det är nåt att lyssna på i alla fall. Vädret förresten verkar kanon! I köksfönstret lyser solen och där är det 27C!! Men det kan ju vara kallt i luften så vi får se hur det känns ute sen... Kanse blir det nya vårjackan på =)

Ska väl slänga ihop en smörgås tror jag, lite hungrig.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0