Jag vet, jag vet...

Jag är sämst på att hålla det jag lovar här. MEn jag får skylla på att jag har tagit kort men de har inte blivit bra alls! Ska göra ett nytt försök i morgon så då får jag se....

Annars har dagarna vart bra, förutom en rejäl sammandrabning på jobbet i går kväll. Förstår inte varför det blev en disskusion ens för denna person har icke med detta att göra så det var helt onödigt. I alla fall blev jag på rejält dåligt humör, sen till mitt möte med Linda och sen från jobbet vilket jag inte får betalt för..... Helt åt helvete alltså.. Jävla pucko-kärring. Ska ta ett snack med Chefen i morgon om detta..

Linda har vart här i natt. Det var trevligt, vi kollade på film och tittade på roliga klipp halva natten. gick o la oss vid en tre kanske .. vid halv fyra så gick jag upp och ringde natten då jag hade glömt att säga en sa. Hade huvudet fullt av ilska när jag gick hem från jobbet.

Har jobbat i kväll. vart spring. Bättre gäng på ena sidan än det andra =)  men kvällen har vart bra.

Nu ska jag gå och lägga mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0