Helg!

NU är det helg! Både jag och Älskling ska jobba men det är i alla fall helg =) Älskling jobbar på lördag och jag jobbar lördag-söndag....
Snart kommer han hem och jag har ingen aning om vad vi ska köka till middag heller.. jaja sånt ordnar sig.
har pratat men Linda lite idag medans hon har spelat Doom 3. Det har hon gjort förr men det var på dator det och nu har hon det på xbox. Ha ha, det är så roligt att lyssna när hon spelar. Helt galen blir hon men jag ska inte skratta, jag blir lika dan när jag spelar =) Vissa av oss  lever oss in i spelet kanske lite väl mycket när vi spelar. Men det är hela charmen med det hela..... =)

Håller på att tvätta som jag sa förut. Lite halvtrist men det reder ju sig själv i alla fall.... tur att det finns tvättmaskiner så man slipper springa ner till älven och tvätta =) Hur stod dom ut förr kan man undra...

Nä, nu ska jag nog öppna en bok... lite kultur skadar aldrig.... eller så kanske jag ska spela lite Wolfenstein, det var länge sen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0