Haveri

fan jag höll inte på att komma fram till mitt mål idag! så fort jag gasade till (köpde vespa) så höll den på att dö... shit!!! På bron in till samhället gick det i ca 20km/h... fick vika av för nu orkade den inte längre... Ringde Daniel som tur nog slutade jobbet nästan precis då.. han kom o skruvade lite så vi tog oss till OK där vi tankade och se  på fan! Nu går han som en klocka igen.. märkligt med tanke på att jag innan tankningen hade 2-3 liter i tanken så vad fan kan det vara tro??? Ska ringa Jofrab och fråga för förknasaren är felfri och problemet är tydligen att det sugs inte bensin utan luft.

MEN jag har kört med mätaren på rött ett par dar och det har gått utmärkt, Daniel tankade i ca en Liter i morse och den kajkat ihop. sen efter ytterligare tankning så funkar det.... Jisses, detta blir för mycket för min lilla hjärna... ska nog börja förbereda maten i stället =)

Kramar

Vespan:                    Suzukin, min längst bort:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0