Efter Jobb

Har jobbat och kommit hem, sitter i telefonen.......jobbet gick bra, flöt på ordentligt bra så det var skönt =)

Imorgon ska jag åka och shoppa lite hade jag tänkt. Har beställt lite kläder från H&M som kommer nästa vecka, då har jag lite nytt att ha på mig när jag åker till Gävle och ska cruisa =) 
Har också beställt ett armband som är skitsnyggt  från Friis & Co och så har jag beställt en väska i samma märke =)

räknar med att det ska dyka upp den här veckan...

Skorna ja... Älskling tog ju hem ett par och faan dom var för små! ska kolla om dom kan ta hem en storlek större...dom är ännu snyggare i verkligheten

nu ska jag dricka mitt te....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0