Börjar fyra

Idag ska jag jobba kväll. Börjar kl 16 så det är ju ett par timmar kvar i alla fall =)
Har suttit i nån timma och pratat med Linda, alltid lika roligt. Hon är sjuk stackarn, verkar som om förkylning och feber går runt nu men det är väl såna tider antar jag.

Snön ligger kvar än men jag hoppas att den smälter bort snart! Vill ha vår ju! Men det är i alla fall plusgrader ute så det ser ut som om snön försvinner snart i alla fall.... skönt.

Ah!!! har MTV på och nu spelar don Living in America med The Sounds!!! KULT!!! skitbra!! Älskar The Sounds och kan fan itne räkna de gånger jag har stått och skrikit texterna på ett bord på krogen!! Så jävla bra!

Nä, nu måste jag slå på lite musik tror jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0