Åh vilket underbart väder!

jag blir alldeles lycklig av det här vädret. Sommarmänniska som jag är =) Det finns fan inget bättre än att sitta i solen och känna strålarna värma kroppen. Speciellt efter en alldeles för lång vinter.... Jag tycker visserligen att alla vintrar är för lpnga men ändå =)

Det gick i alla fall bra tt ha medicin ensam, inte för att jag tog upp så överdrivet många men de kom upp och alla har fått vad de ska ha.... mot förväntan faktiskt. Man ska ge fan i att tvivla på människor =)

Just nu sitter jag mot husväggen i solen och skriver... det är fan charmen med en laptop. Man kan vara vart fan som helst och surfa ocg blogga.... I Love it! Min lappis är fin som snus =) Mannen har idag krattat löv, han lyckades ju halvt döda alla blommor på köpet men vad ska man förvänta sig av en karl va? Sånt får man väl ränka med antar jag.....

jag har faktiskt väldigt nyfikna grannar, så var det sagt också..... =) sånt märks när man sitter ute....

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0